Welkom, klanten
linktoliek.nl - Nederlandse merk kleding officiële website
Nieuwe serie dames kleding online
My Bag 0 item(s)
 
welkom News Privacybeleid Contacteer ons Retourbeleid
Home >  Retourbeleid

Retourbeleid

Defecte producten kunnen worden teruggestuurd naar ons, als ze de kwaliteit gebreken van de volgende soorten: vlekken, rits storing, gescheurd of gescheurd, het belangrijkste verschil tussen de slechte kwaliteit van het materiaal, heldere kleur, de gevangen product en ontvangen tussen producten. Als u deze problemen ondervindt, neem dan onmiddellijk contact op met onze Support Center.

Stuur dan kunt u pakketten naar het opgegeven adres servicepersoneel. Klanten kunnen de transportkosten voor het pakket te betalen in ruil. We zullen een gedeeltelijke terugbetaling te bieden zodra we de terugkeer pakket te ontvangen, ons helpen, zal de klant alle relevante tracking informatie te verstrekken.

Vertrek:
Sommige items kunnen of kunnen bestaan ??uit het product onvoldoende is om de bestelling af te ronden tijdens de orderverwerking fasen. Onze klantenservice medewerkers zal contact met u op en bieden u een status update. Klanten komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling (waaronder enkele projectkosten en transportkosten) in het geval heb een e-mail notificatie ontvangen aanvragen.

Grootte:
Met het oog op de mogelijkheid van geschillen gerelateerde items te verminderen, neem duidelijke foto's van goede verlichting en op de grond geplaatst. Een deel van een liniaal of meetlint uit de fout moet zijn karakteristieke dimensies. Sales team om herziening van de foto's moeten worden ingediend. We zullen zo spoedig mogelijk op uw vraag (S) respons. Onder normale omstandigheden zal dit 2-3 werkdagen. Let op het volgende over de grootte differences.Custom RMA normen projecten: afwijking van de oorspronkelijke grootte moet groter zijn dan 2 cm. Niet-aangepaste project: van de oorspronkelijke grootte moet groter zijn dan 3 cm. Stuur dan het pakket after sales team om een ??terugkeer adres op te geven. De klant moet verzendkosten betalen om het pakket terug te keren. We zullen een gedeeltelijke terugbetaling te bieden zodra we de terugkeer pakket te ontvangen, ons helpen, zal de klant alle relevante tracking informatie te verstrekken.

Raadpleeg de volgende terugkeerbeleid
Klanten kunnen het pakket terug te keren naar het opgegeven afleveradres, en hebben betrekking op de verzendkosten om terug te keren wanneer de customer service medewerkers de terugkeer pakket is toegestaan.

Neem dan contact op met onze klantenservice voor verder advies.

Mijn rekening
Startpagina
Mijn rekening
site_map
Klantenservice
Neem contact met ons op
privacy
Verzendingsinfo
Verkoop
T-shirts
Broeken
Blouses & tunieken
Aansluiten
payment